2011-09-12

Nån sorts presentation.

Jag tror inte saker är svart eller vit. Det mesta är grått. Eller typ lila eller grönt... =)
Jag håller mig inte till ramar och regler och jag har två motton.
* Gör vad du vill så länge du inte skadar nån.
* Hjälp den du kan, när du kan.

Jag är:
* Flexibel och envis
* Slarvig och pedant
* Smart och korkad
* Kreativ och organiserad
* Minimalist och samlare

Jag vill ha:
* Fru
* Barn
* Liten gård på landet (med renoveringsbehov och tre kor och sju får och tolv hönor eller nåt sånt =)

Mina barn vill jag lära:
* Att tänka själva
* Att de själva kan avgöra vad som är rätt och fel (Men jag diskuterar det gärna med dem)
* Att de kan bli vad de vill (bara de jobbar tillräckligt hårt, med vissa undantag kanske men i princip)

Jag använder:
* Converse
* Naturliga hårprodukter
* Jeans och roliga tröjor
* Kläder från secondhand.

Jag debatterar om:
* Barnuppfostran
* Genus
* Homosexualitet
* Alternativa sätt att leva
* Annat jag tycker är intressant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar